Posts Tagged ‘auto recuperate leasing’

Masini ieftine recuperate de firme de leasing

Sunday, February 13th, 2011

Masini recuperate de leasingFirmele de leasing au in stoc mii de masini recuperate de la rau platnici.

Care sunt avantajele achizitionarii unei astfel de masini?

In primul rand presiunea existenta pe piata auto determina firmele de leasing sa negocieze preturile. In multe cazuri nivelul discountului atinge 15% din pretul initial, ceea ce poate fi din start considerat o oportunitate.

In al doilea rand aceste masini sunt deja inmatriculate in Romania si nu necesita plata taxei de inmatriculare – poate fi o economie de cateva sute sau chiar mii de euro date fiind noile niveluri ale acestei taxe incepand cu 2011.

In al treilea rand, unele masini pot avea un istoric verificabil si pot fi cu reviziile tehnice la zi, ceea ce ofera un plus de confort cumparatorului fata de masinile vandute direct de proprietari. Totusi, nu ezitati sa cereti un istoric de service pentru orice masina de acest gen si feriti-va de preturile extrem de mici care nu garanteaza intotdeauna calitatea.

Puteti consulta sectiunea speciala a site-ului nostru dedicata masinilor recuperate aici.

Reinvierea leasingului

Monday, January 10th, 2011

Leasingul financiar va inregistra o usoara crestereVezi AICI oferte de masini recuperate de firmele de leasing!

Daca in 2010 principalul obiect de activitate al firmelor de leasing a fost revanzarea miilor de autoturisme recuperate de la clientii rau platnici, incepand cu 2011, angajatii acestor companii vor reincepe sa faca ceea ce le place cu adevarat: sa dea finantari.

Dar finantarile nu vor mai fi neaparat pentru achizitii de autovehicule. Piata de leasing va urma tendinta generala a economiei in 2011. Avand in vedere estimarile de crestere usoara a PIB, jucatorii din piata de profil se asteapta la un avans al volumului de afaceri in 2011.

„Finantarea prin leasing va inregistra o usoara crestere, de maximum 10%, in 2011“, sustine Dan Constantinescu, Managing Director in cadrul UniCredit Leasing, cea mai mare companie de profil din Romania.

Și Felix Daniliuc, director general Raiffeisen Leasing, este de parere ca, in 2011, cresterea pietei este conditionata de evolutia PIB. „La un avans al PIB de 1%, estimez o crestere a pietei de leasing de 9%. Daca economia creste conform estimarilor, cu 1,5%, atunci vom avea un plus de 12–13% in piata de profil“, sustine Daniliuc, care se asteapta la un volum de finantari de 1,2–1,3 miliarde de euro. Ar fi nesperat de bine pentru o piata maturata la propriu de criza: volumul finantarilor a inregistrat o scadere de 72%, in 2009, de la 4,8 miliarde de euro la 1,3 miliarde de euro.

A urmat 2010 care a adus o noua scadere, de 27% in primele noua luni ale anului, ceea ce inseamna ca piata se pregatea sa incheie 2010 undeva la nivelul de un miliard de euro. De unde ar putea veni revenirea? „Motoarele finantarii prin leasing vor fi anumite ramuri industriale care au inregistrat revenire sau care depind de export, cum ar fi sectorul energetic si cel medical“, sustine Dan Constantinescu.

In ceea ce priveste structura portofoliilor, ponderea domeniului auto va scadea usor, la 60%, fata de aproximativ doua treimi in 2010, si din cauza cresterii taxei auto care va intra in vigoare la inceputul lui 2011. Restul finantarilor vor fi directionate in zona de echipamente, 30%, si respectiv 10% in imobiliare. Totusi, portofoliile companiilor de leasing se vor comprima, la fel si profiturile.

Daniliuc avertizeaza ca in 2011 vor ajunge la scadenta cele mai multe finantari acordate in perioada de boom economic, iar volumele de finantari noi vor fi mult mai mici. „Vom vedea companii cu pierderi in 2011. Cred ca, pe ansamblul pietei, vom fi undeva la limita pragului de rentabilitate“, mai spune reprezentantul Raiffeisen Leasing.

In ceea ce priveste costul finantarilor in leasing, Dan Constantinescu nu vede o reducere in viitorul apropiat, mai ales ca dobanda de referinta pentru euro (EURIBOR) este in crestere, iar costurile cu riscul si finantarea nu au scazut. Pe de alta parte, reprezentantul Raiffeisen Leasing sustine ca observa o tendinta de scadere care se asteapta sa continue si in 2011. „Ma astept ca in 2011 prioritatea pentru companiile de leasing sa fie reinventarea, unor strategii care sa permita crearea unor perspective. Observ deja un plus de prudentialitate si ma astept ca jucatorii sa identifice un model de business mai degraba calitativ decat cantitativ“, spune Felix Daniliuc.

Inca din acest an, societatile de leasing s-au concentrat pe trei directii: o capacitate mai buna de recuperare si vanzare a bunurilor recuperate, adaptarea la contextul economic actual si o mai buna  capacitate de reesalonare a finantarilor pentru clientii cu probleme.

In ceea ce priveste 2011, se intrevad si riscuri care pot veni din schimbarile dramatice ale mediului legislativ si o posibila evolutie economica nefasta a Romaniei. „In acest context, s-ar putea sa apara fuziuni sau achizitii, precum si iesiri de jure, pentru ca de facto unii jucatori din piata nu mai sunt activi“, sustine Dan Constantinescu.

Deja in 2010 a aparut si prima insolventa in domeniu: International Leasing, afacerea fondata in urma cu 15 ani, a intrat in insolventa in octombrie 2010, avand datorii totale de aproximativ 25 de milioane de euro. Șefii companiilor mai vad un element pozitiv in apropierea anului electoral 2012, in sensul deblocarii de fonduri pentru investitii in infrastructura, investitii care ar putea fi finantate prin leasing.

Sursa: money.ro

Leasing c`est mourir un peu. Cata viata exista dupa externalizare?

Monday, January 10th, 2011

Leasingul este businessul care in 2010 a mers greu si caruia nici in 2011 nu pare ca o sa ii mearga foarte bine. Firmele s-au trezit cu parcurile pline de masini si aparatura returnate, iar departamentele juridice (cele de “legal”, cum le spun ei, englezit) nu mai fac fata proceselor. Una dintre firmele care a fost foarte agresiva pe aceasta piata, culege acum roadele acestei agresivitati. Constata ca a dat in leasing bunuri unor firme care intre timp s-au “iradiat” sau care au intrat putin in insolventa. Asa ca au externalizat serviciile de avocatura unor case de avocati. Unde sunt vremurile in care Wilhelm Cuceritorul lua ditamai flota in leasing ca sa invadeze Anglia si sa devina rege, in 1066?  Inainte de Craciun, firma de leasing de care vorbeam a tras linie si a constatat urmatoarele:

Informare privind stadiul procedurilor judiciare asupra utilizatorilor reziliati

1. Sumar

In cadrul Departamentului juridic al ….Leasing IFN SA sunt inregistrati un numar total de (100%) utilizatori ale caror contracte de leasing au fost reziliate.

Din numarul total de utilizatori ale caror contracte de leasing au fost reziliate, 60% au fost externalizate catre casele de avocatura colaboratoare, iar diferenta de 40% se afla in lucru in cadrul departamentului Juridic .

I.                   Situatie utlizatori externalizati:

A.    Cabinet Av. ….

Catre Cabinet …. au fost externalizati un numar de 37% utilizatori, statusul juridic al acestora fiind urmatorul:

Ø      55% dintre acestia se afla sub incidenta Legii 85/ 2006 (insolventa/faliment);

Ø      12,2%  utilizatori sunt radiati;

Ø      32%  de utilizatori in functiune;

Ø      Zeci de fidejusori; avalisti fara fidejusor

Proceduri judiciare

1.      Cereri de deschidere a procedurii insolventei si cereri inscriere la masa credala:  in cazul a 71% dintre utilizatori.

2.      Plangeri penale in 62% dintre cazuri.

Pentru contractele cu bunuri nerecuperate situatia plangerilor penale este urmatoarea:

-          Un numar de 8% solutii de  Neincepere a Urmaririi Penale

In cadrul  solutiilor de neincepere a urmaririi penale  situatia se prezinta astfel:

-          Pentru un numar de 2% cazuri  a fost formulata plangere in instanta

-          Pentru un numar de 5% nu au fost formulate plangeri in instanta ori la prim procuror, pentru acestea se vor identifica cai de urmat.

3.      Cereri de investire cu formula executorie pentru un numar de  18% avalisti.

4.      Executari silite pornite pentru un numar de:

- 15% utilizatori

-  75% dintre fidejusori si  avalisti

B.     Casa de Avocatura ….

Catre Casa de Avocatura …. au fost externalizati 52% dintre utilizatori, statusul juridic al acestora fiind urmatorul:

Ø      30% dintre acestia se afla sub incidenta Legii 85/ 2006;

Ø      6 %  sunt radiati;

Ø      61% sunt in functiune;

Ø      1% utilizator in intreupere temporara  activitate

Ø      20% bunuri nerecuperate;

Ø      Dintre fidejusori; un numar de …sunt persoane juridice radiate; iar …sunt persoane juridice in insolventa

1.      Cereri de investire cu formula executorie pentru 50% dintre avalisti.

2.      Executari silite pornite pentru un numar de:

-  33% utilizatori

-   18% fidejusori

-  9% avalisti

Urmare a incheierii contractelor de asistenta juridica cu casele de avocatura,  au fost externalizati astfel:

* 37%  dintre utilizatori: Cabinet …;
* 52% dintre utilizatori: Casa de av…..;
* 11% dintre utilizatori : Casa de Avocatura … . In portofoliul respective mai intra un dosar litigios in care firma noastra are calitate de reclamant.

Cabinet Av. :

Utilizatorii externalizati  sunt de circa 37%, transmisi astfel:

-  28 utilizatori ramasi in urma cesiunii din 18.08.2010  din…pentru onorariul de ..mii euro +TVA.

Din adata de 01.10.2010 se majoreaza la …numarul de utilizatori aflati in portofoliu,  pentru un onorariu de ….mii euro + TVA cuprinzand si 5 ore consultanta/ luna

Procedurile judiciare declansate , conform raportului de activiate aferent lunii noiembrie pana la aceasta data  se prezinta astfel:

* Cereri de deschidere a procedurii insolventei si cereri de inscriere la masa credala:  50 %  ;
* Plangeri penale: 44% , dintre care pt 13% s-au formulat plangeri, dar nu s-au recuperat bunurile
* Cereri de investire cu formula executorie BO: 30% ;
* Executari silite:50%

Situatia este prezentata in anexa la prezenta nota.

Casa de Avocatura …… :

* Utilizatorii externalizati  sunt de circa 11% din externalizari, pentru onorariul de …mii euro + TVA

Conform raportului de activitate au fost declansate urmatoarele proceduri judiciare.

* Cereri de deschidere a procedurii insolventei si cereri de inscriere la masa credala:    ;
* Plangeri penale : 50% , in urma plangerilor
* nu sunt recuperate bunurile aferente a 8% utilizatori dintre care pentru 5% plangerile se afla in curs de cercetare, iar pentru 3% trebuie identificate solutii
* Cereri de investire cu formula executorie BO:  24% ;

Situatia este prezentata in anexa la prezenta nota”

Ca sa nu ramaneti cu un gust amar in sfanta zi de duminica,  mai zic aici ca (desi babilonienii se pare ca utilizau leasingul-in forma lui primara) , prima tranzactie oficiala  de leasing este datata 1066 cand Wilhelm Cuceritorul a “inchiriat” de la normanzi nave pentru a invada Marea Britanie. De asemenea,  în anumite arhive istorice exista  o menţiune a contractului de leasing incheiat de cruciati, in 1248. Wilhelm, trebuie spus, si-a onorat pana la ultimul sfant contractul de leasing. “Cuceritorii” de azi insa….

Preluare de pe www.hymerion.ro

NR: masini recuperate de firmele de leasing gasiti aici.

Creşterea taxei de poluare măreşte preţurile maşinilor second-hand, spun dealerii auto

Wednesday, January 5th, 2011

Majorarea taxei de poluare în ceea ce priveşte motorizările Euro 4 a dus la creşterea preţurilor maşinilor la mâna a doua deja înmatriculate în România, în timp ce tot mai mulţi din cei care aduc maşini din Vest preferă să le vândă neînmatriculate.

“Maşinile deja înmatriculate în România se vor scumpi, sau cel puţin aşa este logic pe măsură ce se vor importa tot mai puţine maşini la mâna a doua”, a spus Nicolae Sorescu, şeful diviziei auto a grupului Rădăcini.
Sorescu spune că numărul maşinilor care vor fi vândute ca neînmatriculate se va reduce în următoarele luni pe fondul majorării taxei de poluare.

Potrivit calculelor ZF, taxa de poluare ce trebuie achitată acum pentru maşinile second-hand importate a crescut chiar şi de peste trei ori, majorare care conform declaraţiilor lui Fabrice Cambolive, directorul comercial al Group Renault România, va înfrâna importul de automobile la mâna a doua în acest an.

În cazul unui Volkswagen Golf din 2008, cu motor diesel de 1,9 litri TDI, se plătea o taxă de aproximativ 550 de euro până la 31 decembrie, în timp ce de la 1 ianuarie valoarea acesteia a crescut la aproape 2.800 de euro. În acelaşi timp, aceeaşi maşină tranzacţionată pe piaţa second-hand are un preţ de aproape 8.900 de euro neînmatriculată şi 9.500 deja înregistrată în România.

În primele 11 luni ale anului trecut pe piaţa locală numărul de maşini second-hand importate a scăzut cu aproape 18%, potrivit statisticilor Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor, la peste 173.500 de maşini, adică de peste două ori volumul celor noi înmatriculate în aceeaşi perioadă.

În condiţiile în care piaţa auto la începutul anului trecut a fost puternic influenţată de valul de maşini second-hand provenite din parcurile firmelor de leasing, preţul acestora a înregistrat scăderi chiar şi la jumătate. “În ianuarie anul trecut am achiziţionat de la o firmă de leasing un Opel Astra Classic cu o vechime de un an, cu 5.700 de euro. Aceeaşi maşină am vândut-o în noiembrie 2010 cu 7.000 de euro”, a spus Elena Ionescu, economist. Un alt exemplu este un SUV Volvo X90 care s-a vândut în aceeaşi perioadă cu puţin peste 20.000 de euro, în condiţiile în care preţul de piaţă era de peste 40.000 de euro.

Sursa: zf.ro

UniCredit Leasing: crestere a afacerilor cu 6%, in 2011

Tuesday, November 30th, 2010

UniCredit Leasing estimeaza o crestere a valorii bunurilor finantate cu 6% in 2011, la aproximativ 240 milioane euro, dupa orientarea companiei si catre segmente de nisa precum cel medical si agricol, pe langa finantarea de autovehicule, a declarat pentru NewsIn directorul general al companiei.

In 2010, UniCredit Leasing estimeaza ca va finanta bunuri de circa 227 milioane euro, in scadere cu 21% fata de anul anterior.

“Pentru 2011 anticipam un nivel de finantare superior celui din 2010, cu o scadere a ponderii sectorului auto si o crestere in sectoarele industriale diversificate, sectorul medical privat, agricultura.

Estimam ca la sfarsitul anului viitor vom ajunge la un volum de 240 milioane euro din tranzactii noi”, a declarat pentru NewsIn directorul general al UniCredit Leasing, Antoaneta Curteanu.

Seful UniCredit Leasing estimeaza o crestere a valorii bunurilor finantate si in zona energiei regenerabile.

“Speram sa devina ‘vedeta’ anilor urmatori. Un alt element pe care ne bazam succesul din anul viitor este noul sistem informatic, integrat pe toate procesele de management al businesului nostru: EuroLeasing”, a mentionat Antoaneta Curteanu.

Aceasta a mai spus ca UniCredit Leasing este una dintre companiile de leasing cu cea mai mica rata de ‘default’, in jur de 4%.

“Recuperam aproximativ 150 de autovehicule lunar, avand in acest an in jur de 1.350 masini recuperate.

Numarul de contracte active la sfarsitul lunii septembrie 2010 era de 33.500 si 52 linii de credit finantare stoc sau echipamente. Ne-am axat pe valorificarea bunurilor pe piata interna”, a explicat Antoaneta Curteanu.

Sursa: bloombiz.ro

Cum iti poti recupera leasingul pierdut?

Saturday, November 27th, 2010

De la inceputul crizei financiare nu putine au fost cazurile in care un client al unei companii de leasing nu a mai putut plati ratele pe termen scurt aferente unui bun, achizitionat in sistem leasing. Neplata ratelor atrage dupa sine obligatia de a preda bunul finantatorului, desi acesta era poate destinat utilizarii curente sau dezvoltarii unei afaceri. Afla in ce conditii poti recupera un bun dupa rezilierea contractului de leasing financiar.

„Daca dorim sa vorbim despre modalitatile legale de recuperare a unui autovehicul de catre utilizator, inseamna ca presupunem ca acesta este deja recuperat de catre societatea de leasing. De regula, in asemenea situatii obiectul de leasing nu se mai poate recupera de catre utilizator de la finantator decat in cazul in care finantatorul este de acord sau doreste la randul sau acest lucru. Trebuie sa retinem faptul ca, in conformitate cu prevederile OG 51/1997 modificata prin Legea 286/2006, rezilierea contractului de leasing financiar este un act unilateral emis de catre finantator, fara a fi necesara interventia instantei de judecata, ca atare el poate fi revocabil dar, repet, in conditiile in care finantatorul, prin organele sale de decizie abilitate in acest sens, considera oportuna reluarea relatiei contractuale cu utilizatorul sub o forma sau alta”, a declarat pentru Wall-Street.ro, Dan Constantinescu, managing director in cadrul UniCredit Leasing.

Avand in vedere ca relatia contractuala se poate relua sub forma unui nou contract de leasing, documentele necesare utilizatorului sunt cele care i s-au cerut si la semnarea primului contract de leasing: situatiile financiare, garantii, etc. Astfel, sunt necesare documente financiar-contabile care sa ateste posibilitatea achitarii ratelor viitoare.

In cazul contractelor care se afla in desfasurare, amanarea platii ratelor este o facilitate oferita de catre finantator in general clientilor care au dovedit de-a lungul vremii un comportament bun de plata, dar care in prezent se lovesc de problemele aparute datorita mediului economic actual. Pentru aceasta, Viorel Nica, general manager in cadrul Capital Leasing, ne-a declarat faptul ca “trebuie sa existe o stransa relatie intre finantator si utilizator pentru a putea identifica cele mai bune solutii. Nu trebuie adoptata o pozitie de forta din partea finantatorului si nu trebuie adoptata o pozitie pasiva din partea utilizatorului. Daca se face dovada unei posibile plati a ratelor in viitor, in general firmele de leasing accepta rescadentari cu includerea debitului. Totul trebuie facut pana in termenul de 60 zile restanta deoarece atunci, conform legii in vigoare, contractul de leasing se poate investi cu formula executorie.

O apasare financiara prea mare pentru utilizator nu rezolva problema, iar o redeventa prea mica sporeste exponential riscul asumat de finantator. Trebuie identificat punctul optim, a mai spus el.

Odata cu recuperarea autovehiculului de catre utilizator in urma rezolvarii amiabile a problemelor rezultate in urma rezilierii, utilizatorul nu numai ca va putea sa isi plateasca in continuare ratele de leasing, mai mult, el este obligat la plata acestora, deoarece neplata lor ar atrage exact acelasi gen de sanctiune: rezilierea contractului de leasing. In functie de conditiile in care se semneaza noul contract cu utilizatorul, nivelul ratelor poate creste.

Din punct de vedere juridic, odata ce utilizatorul a fost notificat de reziliere contract de leasing, fie ca a intrat sau in posesia bunului finantat, orice plata ulterioara nu inseamna ca acel contract este repus automat in vigoare. Trebuie luat in calcul faptul ca ratele scadente devin scadente si platibile anticipat.

“Costurile si riscurile la care un client se supune neplatindu-si ratele sunt si acestea de mai multe feluri si se concretizeaza in primul rand in aparitia posibilitatii de reziliere a contractului, de pierdere a obiectului de leasing. Potrivit legislatiei in vigoare, in urma rezilierii contractului de leasing, utilizatorul este obligat sa plateasca toate sumele datorate finantatorului in legatura cu obiectul de leasing, pana la momentul predarii daca in contract nu se prevede altfel. Tendinta din piata a fost si inca mai este de introducere in contractele de leasing a unor clauze penale, care sa prevada pe langa sanctiunile de care am vorbit mai sus, si obligarea utilizatorului (clientului) la plata de daune-interese, care de cele mai multe ori constituie echivalentul ratelor de leasing ce ar mai fi trebuit emise pana la sfarsitul contractului de leasing conform scadentarului (programului de plati) atasat la contract”, spune Dan Constantinescu.

Astfel, riscul cel mai mare este sa se vanda bunul finantat la un pret mai mic decat valoarea debitului ramas de achitat de catre utilizator. Aceste sume vor trebui recuperate de la utilizator. Pentru o cat mai buna transparenta in ceea ce priveste comercilaizarea bunurilor recuperate, firmele de leasing organizeaza licitatii deschise sau cer opinia unui evaluator independent, arata Viorel Nica.

Pe de alta parte, costurile suportate de o companie de leasing sunt diverse si depind de modul in care se returneaza acea masina. Daca ea se returneaza de catre client de buna-voie in mod amiabil in urma notificarii de reziliere, costurile vor fi minime. Daca masina se returneaza in urma desfasurarii unor proceduri legale, atat pe parte penala cat si comerciala, costurile vor creste si vor fi imputabile clientului. Astfel, este inclus costul refinantarii plus tot ceea ce implica costuri financiare de la momentul ultimei plati a utilizatorului pana in momentul fructificarii bunului, precum diferente de curs valutar, plata anticipata a TVA, asigurarea bunului, depozitarea lui, etc.

Avand in vedere faptul ca de mai bine de un an, leasingul trece printr-o criza profunda iar piata s-a intors la nivelul din anul 2004, recuperarea de bunuri la nivelul intregii industrii de leasing este un fenomen care continua si anul acesta. Totodata, revenirea pietei depinde si de felul in care societatile de leasing se vor organiza, de cum isi vor face treaba privind din prisma reorganizarii interne.

Sursa: wall-street.ro

Importul de maşini second-hand, clătinat de noi măsuri fiscale

Monday, September 13th, 2010

Persoanele fizice nu mai pot înmatricula autovehicule importate din Uniunea Europeană dacă nu vor face dovada plăţii Taxei pe Valoarea Adăugată (TVA) în cazul maşinilor noi sau fără să prezinte un certificat care să îi scutească de această taxă în cazul celor la mâna a doua, potrivit unui ordin al ministerelor Administraţiei şi Internelor şi al Finanţelor Publice care a intrat în vigoare de vineri 10 septembrie.

Această reglementare nu se aplică şi în cazul persoanelor juridice, acestea fiind verificate pe cale informatică dacă sunt înregistrate în scopuri de TVA.

“Această măsură a fost adoptată deoarece a realizat şi ANAF că era vorba de fraudă, realizată nu de câţiva, ci de foarte mulţi. Într-o primă fază o astfel de măsură va duce la încetinirea importurilor de maşini second-hand care vor deveni mai puţin atractive şi va debloca maşinile recuperate din parcurile firmelor de leasing”, a spus Nicolae Sorescu, directorul diviziei auto a grupului Rădăcini.

În ceea ce priveşte piaţa second-hand din România, aceasta a ajuns la peste două treimi din totalul înmatriculărilor de maşini noi. Jucătorii din piaţa auto au ridicat de mai multe ori problema “samsarilor” care vând dublu faţă de un importator de maşini noi şi care plăteşte impozite şi taxe.

Dealerii auto spun că firmele samsarilor cumpărau maşini din Vest urmând a plăti TVA în România, dar în tranzit maşina era vândută succesiv, astfel că ultimele două, trei tranzacţii ajungeau să fie între persoane fizice, care nu aveau obligaţia de a dovedi că a fost achitată TVA înainte de înmatriculare.

Şi taxa de poluare a fost readusă recent în discuţie de autorităţi. Potrivit Ştirilor Pro TV, de la 1 ianuarie va intra în vigoare o nouă taxă de poluare, care se va plăti inclusiv pentru motoarele Euro 5, care în prezent sunt scutite de taxă. Pentru un motor de 1,4 litri şi o vechime mai mică de doi ani taxa va fi de 125 de euro, faţă de 376 de euro, cât se plătea până acum pentru un model Dacia Logan 1,4i, în timp ce pentru motorizările Euro 3, care au peste cinci ani, se va plăti o taxă de peste 3.000 de euro.

Sursa: zf.ro

Marfin Leasing vinde un Ferrari 599 la jumatate de pret: 170.000 de euro

Thursday, August 12th, 2010

Vezi aici oferte de masini recuperate!

Marfin Leasing, una din companiile de leasing cu cele mai lungi liste de bunuri recuperate de la clientii rau-platnici, a scos la vanzare un Ferrari second-hand cu 170.000 de euro (fara TVA), pret la jumatate fata de cat costa masina noua. Modelul este 599 GTB Fiorano F1, fabricat in 2007, cu 24.500 de kilometri la bord.

Sursa: zf.ro

BCR Leasing a recuperat doua masini de lux cu zero kilometri la bord

Wednesday, May 12th, 2010

BCR Leasing, a doua companie din piata de leasing financiar, a recuperat recent doua masini de lux cu rulaj de zero kilometri. Pe site-ul de revanzari de bunuri recuperate de la clientii rau-platnici sunt postate doua anunturi de vanzare a doua autoturisme Infiniti FX35, cu zero kilometri la bord, la pretul de 55.000 de euro (inclusiv TVA). Dealerii auto comercializeaza aceste modele la preturi incepand de la 57.000 de euro. Masinile scoase la revanzare de BCR Leasing sunt fabricate in 2009, au motor de 3,5 litri, pe benzina, si 303 cai-putere.

Printre dotari se numara cutia automata, computerul de bord, 8 airbaguri, geamuri electrice, tractiune integrala si altele. In ultimul an si jumatate firmele de leasing s-au confruntat cu un val de recuperari de bunuri de la clienti care nu si-au mai putut plati ratele, avand in prezent mii de masini, echipamente, dar si proprietati imobiliare pe care incearca sa le revanda.